Our Service
- Kínálatunkból kötöttség nélkül az egyszerűen elvégezhető regisztráció után választhat és rendelhet. Az Interfood akár napi egy adag étel kiszállítását is vállalja
- Kis adag is rendelhető
- Fizetés az első szállítási napon történik, készpénzben vagy SZÉP kártyával a területi képviselőnél vagy on-line fizetéssel (bankkártya, SZÉP kártya) a rendelés elküldésekor
- Áraink tartalmazzák az áfát és a szállítás költségeit
- Minimális rendelési érték 500 Ft/nap
- A következő heti rendelés leadása a tárgyhetet megelőző hét csütörtökéig történik, interneten, faxon illetve a területi képviselőn keresztül. Az on-line rendelését a www.interfood.hu oldalról indíthatja.
- Pótrendelésre illetve lemondásra a szállítás elõtti nap 14 óráig van mód
- Igény esetén mikrohullámú sütő használatot biztosítunk, amennyiben a rendelés értéke folyamatosan meghaladja a heti 15000 forintot
- Az alábbi étkezési utalványokat fogadjuk el (hideg- és meleg változatát is): ERZSÉBET UTALVÁNY, SODEXO PASS, TICKET RESTAURANT
- A megrendeléseket a következő csatornákon várjuk: területi képviselőinknél, faxon, telefonon, de legfőképp online: itt honlapunkon, rövid regisztráció után
Várjuk megrendelését és ízletes ételeinkhez jó étvágyat kívánunk!
Garancia
Interfood pénzvisszafizetési garancia, az elállás joga
Amennyiben a megrendelt és kifizetett ételt vissza szeretné mondani, kiszállítás előtti napon 14 óráig (hétvégén is) lehetőség van lemondani a rendelést. Lemondás történhet e-mailen, faxon, interneten keresztül -vagy munkanapokon telefonon- előző nap 14 óráig. Cégünk visszafizeti a kifizetett termék árát legkésőbb 7 napon belül. Amennyiben megrendelő szeretné, lehetőség van a kifizetett és lemondott étel árát egy későbbi rendelés során felhasználni (ezen igényét kérjük, előre jelezze ügyfélszolgálatunkon).
Reklamáció és jótállás
Amennyiben bármilyen sérülést talál a csomagoláson, amely szállítás során következett be, kérjük okvetlen hívja fel ügyfélszolgálatunkat, megtesszük a szükséges és gyors lépéseket és amennyiben alkalmunk van rá, orvosoljuk a hibát! A sérült ételt kérjük, következő munkanapon juttassa vissza szállító kollégánkkal, és a kifizetett étel árát jóváírjuk, vagy kifizetjük (a visszafizetés igény esetén történhet készpénz vagy utalás formájában is).
Reklamációkat elektronikusan az alábbi e-mail címeken nyújthat be: info@interfood.hu
A reklamációkat 1 munkanapon belül kivizsgáljuk, ennek erdményéről e-mail-ben tájékoztatjuk.