Szolgáltatásaink
- Kínálatunkból egyszerűen elvégezhető regisztráció után választhat és rendelhet. Az Interfood akár napi egy adag étel kiszállítását is vállalja
- Kis adag is rendelhető
- Fizetés az első szállítási napon történik, készpénzben vagy SZÉP kártyával a területi képviselőnél vagy on-line fizetéssel (bankkártya, SZÉP kártya) a rendelés elküldésekor
- Áraink tartalmazzák az áfát és a szállítás költségeit
- Minimális rendelési érték 800 Ft/nap
- Rendelésre illetve lemondásra a szállítás előtt 2 nappal 16 óráig van lehetőség (www.interfood.hu). Munkanapokon e-mailen, telefonon vagy szállító kollégánál személyesen. Munkaszüneti napokon és hétvégén pedig csak interneten, az online felületen, a www.interfood.hu weblapon.
- Pótrendelésre illetve lemondásra a szállítás előtt 2 nappal 16 óráig van mód.
- Az alábbi étkezési utalványokat fogadjuk el (hideg- és meleg változatát is): Rewin utalvány, SZÉP kártya (nem csak személyesen a kollégáknál, hanem online is).
- A megrendeléseket a következő csatornákon várjuk: területi képviselőinknél, telefonon, de legfőképp online: itt honlapunkon, rövid regisztráció után
Várjuk megrendelését és ízletes ételeinkhez jó étvágyat kívánunk!
Garancia
Interfood pénzvisszafizetési garancia, az elállás joga
Amennyiben a megrendelt és kifizetett ételt vissza szeretné mondani, kiszállítást megelőző 2 nappal korábban 16 óráig (Online hétvégén is) lehetőség van lemondani a rendelést. Lemondás történhet e-mailen, interneten keresztül -vagy munkanapokon telefonon- 2 nappal korábban 16 óráig. A lemondott étel árát levásárolhatja, vagy a szállító kollégánk készpénzben visszaadja. Amennyiben megrendelő szeretné, lehetőség van a kifizetett és lemondott étel árát egy későbbi rendelés során felhasználni (ezen igényét kérjük, előre jelezze ügyfélszolgálatunkon).
Reklamáció és jótállás
Amennyiben bármilyen sérülést talál a csomagoláson, amely szállítás során következett be, kérjük okvetlen hívja fel ügyfélszolgálatunkat, megtesszük a szükséges és gyors lépéseket és amennyiben alkalmunk van rá, orvosoljuk a hibát! A sérült ételt kérjük, következő munkanapon juttassa vissza szállító kollégánkkal, és a kifizetett étel árát jóváírjuk, vagy kifizetjük (igény szerint készpénz formájában vagy akár levásárlással).
Reklamációkat elektronikusan az alábbi e-mail címeken nyújthat be: info@interfood.hu
A reklamációkat 1 munkanapon belül kivizsgáljuk, ennek erdményéről e-mail-ben tájékoztatjuk.